Regulamin aplikacji mobilnej 

Aplikacja mobilna Jumpple udostępniona jest na zasadach określonych niniejszym dokumentem stanowiącym regulamin w  myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zwany dalej „Regulaminem”). 

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Aplikacji, rodzaje usług elektronicznych świadczonych za pośrednictwem  Aplikacji oraz prawa i obowiązki Użytkowników oraz Usługodawcy. Zapoznanie się z niniejszym Regulaminem stanowi  obowiązek każdego użytkownika Aplikacji. 

§1. Definicje 

1. Usługodawca – Jumpple Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie pod adresem Al. Komisji  Edukacji Narodowej 36 lok. 112B, 02-797 Warszawa, NIP: 9512589578, REGON: 527784380, wpisana do rejestru  przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001087769, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla  m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru sądowego, kapitał zakładowy: 5.000,00  zł. Adres poczty elektronicznej support@jumpple.pl. 

2. Aplikacja – oprogramowanie o nazwie Jumpple udostępnione dla Użytkowników przez Usługodawcę, przeznaczone  dla Urządzeń mobilnych i pozwalające na dostęp do usług świadczonych przez Usługodawcę. 

3. Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z Aplikacji. 

4. Urządzenie – urządzenia mobilne pozwalające na instalację i korzystanie z Aplikacji, w szczególności urządzenia typu  smartphone i tablet. 

5. Usługa – usługi świadczone przez Usługodawcę drogą elektroniczną za pomocą Aplikacji, w szczególności  funkcjonalności dostępne w ramach Aplikacji. 

6. Profil użytkownika – zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są informacje na temat Użytkownika, do którego dostęp możliwy jest za pomocą Aplikacji. 

§2. Postanowienia ogólne 

1. Aplikacja przeznaczona jest dla osób pełnoletnich posiadających pełną zdolność do czynności prawnych. 2. Dopuszcza się warunkowo korzystanie z Aplikacji przez osoby po ukończeniu szesnastego roku życia, w przypadku,  gdy posiadają one ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a wola zawarcia umowy przez takiego Użytkownika  jest znana opiekunowi prawnemu Użytkownika i zostanie przez niego potwierdzona, w szczególności na żądanie  Usługodawcy. 

3. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia usług na rzecz Użytkownika w zakresie i na warunkach określonych  w Regulaminie. 

4. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Aplikacji zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie, obowiązującymi  przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego. 

5. Usługodawca przestrzega zasady ochrony danych osobowych Użytkowników przewidziane rozporządzeniem  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dn. 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE. Użytkownik wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i przetwarzanie przez Usługodawcę danych  osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników określa  Polityka prywatności Aplikacji. 

6. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym. Użytkownik  zobowiązany jest do korzystania Aplikacji w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez  nieużywanie określonego oprogramowania (w tym oprogramowania złośliwego) lub urządzeń. 

7. Szczególne zagrożenia związane z korzystaniem z usług drogą elektroniczną to możliwość uzyskania przez  nieuprawnione osoby dostępu do danych transmitowanych przez sieć lub przechowywanych na dołączonych do sieci  urządzeniach i ingerencji w te dane, co może spowodować, w szczególności, ich utratę, nieuprawnioną zmianę lub  uniemożliwienie korzystania z usług oferowanych z wykorzystaniem Aplikacji. 

8. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów stosuje się odpowiednio do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej 

osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności  gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 

§3. Wymagania techniczne 

1. Aplikacja dostępna jest dla wszystkich Urządzeń mobilnych spełniających wymagania systemowe określone w  niniejszym rozdziale. 

2. W celu rozpoczęcia korzystania z Aplikacji, Użytkownik pobiera Aplikację na Urządzeniu mobilnym za pośrednictwem  sklepu właściwego dla systemu obsługującego Urządzenie mobilne, tj. za pośrednictwem AppStore (dla systemu iOS)  lub Google Play (dla systemu Android). 

3. Urządzenie mobilne w celu możliwości instalacji i uruchomienia Aplikacji musi być wyposażone w system: a) Android w wersji minimum 5.0; 

b) iOS w wersji minimum 12.4 

4. Do instalacji i uruchomienia Aplikacji niezbędnym jest aktywowanie na Urządzeniu mobilnym połączenia internetowego. 5. Użytkownik ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą swojego dostawcy  usług internetowych. 

6. Zmiana wymagań technicznych określonych w niniejszym rozdziale nie stanowi zmiany Regulaminu w rozumieniu  postanowień §17 ust. 1. 

7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania aktualizacji i udostępniania nowych wersji Aplikacji. Instalacja  aktualizacji lub nowej wersji Aplikacji może być wymuszona przez Usługodawcę jako niezbędna do dalszego  niezakłóconego korzystania z Aplikacji. Instalacja aktualizacji lub nowej wersji Aplikacji dokonywana jest za  pośrednictwem sklepu, o którym mowa w ust. 2. 

§4. Rejestracja 

1. Proces rejestracji jest wymagany do korzystania z Aplikacji. 

2. Rejestracja przeprowadzana jest przez Użytkownika z wykorzystaniem jego numeru telefonu i weryfikacji za pomocą kodu przesłanego na numer telefonu, a następnie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego.

3. Użytkownik może połączyć́ Aplikację z platformą mediów społecznościowych. Jednakże w przypadku połączenia  Profilu użytkownika w Aplikacji z platformą mediów społecznościowych, Użytkownik będzie podlegał warunkom  korzystania i polityce prywatności określonymi w polityce tej platformy. 

4. Połączenie Profilu użytkownika z platformą mediów społecznościowych, o którym mowa w ust. 3 jest dobrowolne;  ytkownik może w każdej chwili aktywować́ lub dezaktywować to połączenie. 

5. Użytkownik zarejestrowany loguje się do Aplikacji z wykorzystaniem numeru telefonu lub poprzez platformę mediów  społecznościowych powiązaną z Profilem użytkownika. 

6. Użytkownik zarejestrowany posiada możliwość dostępu do danych zgrmadzonych w Aplikacji na każdym urządzeniu  mobilnym, na którym loguje się z wykorzystaniem danych, o których mowa w ust. 5. 

7. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowej dezaktywacji funkcji, o której mowa w ust. 3.  

§5. Aplikacja 

1. Funkcjonalności dostępne w Aplikacji pozwalają w szczególności na: 

a) przeglądanie treści zamieszczonych przez Usługodawcę lub Użytkowników; 

b) przeglądanie Profilów innych Użytkowników Aplikacji; 

c) dodawania aktywności, zamieszczanie komentarzy lub dodawanie polubień; 

d) korzystanie z wyszukiwarki Użytkowników lub aktywności; 

e) komunikację z innymi Użytkownikami. 

2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do aktywacji wybranych funkcjonalności lub rozszerzenia ich działania po  wykupieniu przez Użytkownika subskrypcji na warunkach określonych Regulaminem. 

3. Użytkownik po dokonaniu rejestracji posiada możliwość personalizacji własnego profilu w Aplikacji oraz uruchomienia  Powiadomień Push. Powiadomienia Push mogę być dezaktywowane i ponownie aktywowane przez Użytkownika w  każdym czasie.

4. Użytkownik tworząc profil wyraża zgodę na udostępnienie swoich danych osobowych zamieszczonych na swoim profilu  w Aplikacji innym Użytkownikom.  

5. W celu korzystania z wybranych funkcjonalności Aplikacji Użytkownik może być poproszony o wyrażenie zgody na  dostęp przez Aplikację do wybranych funkcji urządzenia mobilnego (np. kamera) lub zezwolenie na otrzymywanie  powiadomień z Aplikacji. Użytkownik może w każdym czasie na urządzeniu mobilnym zmienić uprawnienia przyznane  Aplikacji, lecz może to skutkować ograniczeniem jej funkcjonalności. 

6. Usługodawca zastrzega sobie prawo do ograniczania lub rozszerzania funkcjonalności bezpłatnych dostępnych w  Aplikacji w każdym czasie. O planowanej zmianie Usługodawca będzie informował Użytkowników za pomocą komunikatów wyświetlanych w Aplikacji. 

§6. Publikacja Treści cyfrowych Użytkownika 

1. W ramach Aplikacji Usługodawca udostępnia Użytkownikowi zamieszczanie Treści cyfrowych (w szczególności w  postaci postów, komentarzy, aktywności). 

2. Użytkownik zamieszczający jakiekolwiek Treści cyfrowe w Aplikacji zobowiązany jest posiadać prawo do korzystania z  tych treści oraz ich publikacji. W przypadku zamieszczania Treści cyfrowych w postaci wizerunku osoby lub grupy osób,  Użytkownik zobowiązany jest do posiadania stosownej zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci wizerunku  i na udostępnienie danych podmiotom trzecim, w szczególności Usługodawcy. 

3. Usługodawca jest uprawniony do usuwania w każdym czasie wszelkich treści, które naruszają lub w oczywisty sposób  naginają postanowienia niniejszego Regulaminu lub przepisy prawa. 

4. Użytkownik zamieszczając Treści cyfrowe w ramach Aplikacji udziela tym samym Usługodawcy licencji niewyłącznej i  nieodpłatnej na wykorzystywanie tych treści do celów związanych z udostępnianiem i utrzymywaniem Aplikacji, w  szczególności w celu prezentacji Treści cyfrowych innym Użytkownikom, a także w celach związanych z promocją Aplikacji. 

5. Zabrania się umieszczania w Aplikacji treści: 

a) nawołujących do popełnienia czynu zabronionego lub pochwalających popełnienie takiego czynu, b) obrażających uczucia religijne innych osób poprzez znieważenie przedmiotu czci religijnej lub miejsca służącego  do celów religijnych, 

c) pomawiających inną osobę, grupy osób, instytucje, osoby prawne lub inne podmioty o takie postępowanie lub  właściwości, które mogą poniżyć je w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego do wykonywania  danego zawodu, działalności czy zajmowania określonego stanowiska, 

d) znieważających lub zniesławiających inne osoby, a także godzących w dobre imię tych osób, e) propagujących lub nawołujących do nienawiści na tle rasowym, narodowościowym, etnicznym, wyznaniowym albo  seksualnym, 

f) naruszających prawa autorskie i/lub prawa pokrewne osób trzecich, 

g) posiadających charakter bezprawny, 

h) zawierających odnośniki do stron internetowych zawierających złośliwe oprogramowanie lub stron internetowych  służących do wyłudzania danych, 

i) zawierających informacje reklamowe lub marketingowe niedotyczące działalności osoby publikującej Treści  cyfrowe lub dotyczące działalności konkurencyjnej w stosunku do Usługodawcy, 

j) zawierających jakiekolwiek oprogramowanie szpiegowskie, adware, wirusy, uszkodzone pliki, programy typu  „robak” lub inny złośliwy kod mający na celu przerwanie, uszkodzenie lub ograniczenie funkcjonalności lub  zakłócenie działania jakiegokolwiek oprogramowania, sprzętu komputerowego, telekomunikacyjnego, sieci,  serwerów lub innego wyposażenia, konia trojańskiego lub inny materiał mający na celu uszkodzenie, zakłócenie,  bezprawne przechwycenie lub przywłaszczenie jakichkolwiek danych lub informacji osobistych, zarówno z  Aplikacji, jak i innych systemów. 

§7. Subskrypcja 

1. Subskrypcja obejmuje okres abonamentowy wynoszący jeden miesiąc, trzy miesiące lub rok. Subskrypcja nie podlega  automatycznemu odnowieniu na kolejne okresy abonamentowe. 

2. Okres abonamentowy w ramach subskrypcji liczony jest z dokładnością do daty i godziny jej aktywacji.

3. Subskrypcja wygasa po rezygnacji Użytkownika z odnowienia subskrypcji lub w przypadku niepowodzenia w pobraniu  płatności za jej odnowienie. 

4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmiany w planach subskrypcyjnych oraz opłat za subskrypcję,  jednak wszelkie tego typu zmiany cen lub planów subskrypcyjnych będą obowiązywać nie wcześniej aniżeli od  następnego okresu abonamentowego po wysłaniu do Użytkownika zawiadomienia o tej zmianie. Wykupienie przez  Użytkownika subskrypcji po otrzymaniu wiadomości, o której mowa w zdaniu poprzednim oznacza akceptację zmian w  planie lub cenie subskrypcji. 

5. W ramach promocji Aplikacji Usługodawca aktywuje bezpłatnie subskrypcję miesięczną dla nowego Użytkownika tj. po  rejestracji w Aplikacji przez Użytkownika pierwszy raz. Użytkownik po zakończeniu okresu promocyjnego może zakupić subskrypcję na kolejny okres lub korzystać z Aplikacji w ramach funkcjonalności bezpłatnych. 

§8. Ceny i warunki płatności 

1. Ceny stosowane przez Usługodawcę są wyrażane w polskich złotych (PLN) oraz są cenami brutto.

2. Płatności Usługodawca przyjmuje w formie przedpłaty za pomocą systemu płatności elektronicznych Przelewy24  prowadzonego przez PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, zgodnie z regulaminem systemu (https://www.przelewy24.pl/regulamin) lub za pośrednictwem systemu płatności mobilnych Apple Pay prowadzonego przez  Apple Inc. (https://support.apple.com/pl-pl/HT201239). 

3. Aktywacja subskrypcji następuje w momencie otrzymania przez Usługodawcę informacji od operatora systemu  płatności elektronicznych o pozytywnej autoryzacji transakcji. 

4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Użytkownika kartą płatniczą,  Usługodawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Użytkownika. 

§9. Odpowiedzialność Usługodawcy 

1. Usługodawca informuje, iż zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną nie  jest zobowiązany do sprawdzania przekazywanych, przechowywanych lub udostępnianych przez niego danych, o  których mowa w art. 12-14 wskazanej ustawy.  

2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zobowiązania Użytkowników wynikające z ich działań za pośrednictwem  Aplikacji. 

3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dane wprowadzone przez Użytkowników w Aplikacji i nie odpowiada za  czynności dokonane przez Użytkownika, które przyczyniły się do powstania jakiejkolwiek szkody w odniesieniu do tego  Użytkownika lub innych Użytkowników bądź osób trzecich albo też uniemożliwiły albo utrudniły świadczenie usług przez  Usługodawcę. 

4. Usługodawca nie weryfikuje cech charakterystycznych i przymiotów podanych przez Użytkownika na jego Profilu. W  związku z tym nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikające z zamieszczonych informacji lub  związanych z wybranymi partnerami do spotkań sportowych. 

5. Wybór i decyzja dotycząca nawiązania i utrzymania kontaktu z określonym Użytkownikiem czy też umówienia się z nim  na spotkanie leżą wyłącznie w gestii Użytkownika. Usługodawca zdecydowanie nie ingeruje w kontakty nawiązane w  ramach usługi między Użytkownikami ani też w spotkania i (lub) ustalenia, które mogą wynikać z nawiązania takiego  kontaktu. 

6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Aplikacji oraz szkody poniesione przez  Użytkownika z tego tytułu, jeżeli zostały spowodowane działaniem siły wyższej, której nie dało się przewidzieć, a w  przypadku, gdy wystąpienie siły wyższej było do przewidzenia – gdy nie dało się zapobiec skutkom jej wystąpienia. 

7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe funkcjonowanie Aplikacji wynikające z działania  Urządzenia mobilnego Użytkownika. 

8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki ujawnienia danych autoryzacyjnych umożliwiających dostęp do  Aplikacji bądź udostępniania Panelu użytkownika w ramach Aplikacji przez Użytkownika osobom trzecim. 9. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niedziałanie lub nienależyte działanie Aplikacji na urządzeniu nie  spełniającym wymagań technicznych, o których mowa w §3 Regulaminu. 

10. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne działanie systemów operacyjnych, które są wymagane do  uruchomienia Aplikacji, zgodnie z §3 Regulaminu, jak również oprogramowania innego niż Aplikacja, zainstalowanego  na Urządzeniu lub pobranego na Urządzenie.

11. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług przez operatorów  telekomunikacyjnych, z którymi Użytkownik ma zawarte umowy, w szczególności w zakresie połączenia do sieci  Internet, jak również za wysokość opłat za te usługi. 

12. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za czasową niemożność korzystania przez Użytkowników z Aplikacji,  wywołaną przerwą techniczną, o której mowa w §17 ust. 2 

13. W przypadku szkody poniesionej przez Użytkownika, a wynikającej z umyślnego działania Usługodawcy, Usługodawca  odpowiada jedynie za rzeczywiste szkody poniesione przez Użytkownika z zastrzeżeniem odrębnych praw  przysługujących konsumentom. 

§10. Odpowiedzialność za zgodność treści cyfrowej z umową 

1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych  jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.  Domniemywa się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, który ujawnił się przed upływem roku  od chwili dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, istniał w chwili ich dostarczenia. 

2. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w  sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa  się, że brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił. 

3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności z umową treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli: a) środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Usługodawca  poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy; 

b) konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem umowy o obowiązku współpracy z  Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w  celu ustalenia czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika z  cech środowiska cyfrowego konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku. 

4. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich  zgodności z umową. Usługodawca może odmówić doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z  umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo  wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. 

5. Usługodawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w  której został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla  konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej  lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Usługodawca. 

6. Jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu  ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: 

a) doprowadzenie do zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest niemożliwe albo wymaga  nadmiernych kosztów; 

b) Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową; 

c) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową; 

d) brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo  odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania przez konsumenta z żądania doprowadzenia przez  Usługodawcę treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową; 

e) z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on treści cyfrowej lub usługi  cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta 7. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli treść cyfrowa lub usługa cyfrowa są dostarczane w zamian za zapłatę ceny, a brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową jest nieistotny. 

8. Usługodawca może dokonać zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, która nie jest niezbędna do zachowania jej  zgodności z umową, tylko jeżeli umowa tak stanowi i jedynie z uzasadnionych przyczyn w tej umowie wskazanych.  Usługodawca nie może jednak dokonać zmiany treści cyfrowej lub usługi cyfrowej dostarczanych w sposób  jednorazowy. Wprowadzenie zmiany, o której mowa w zdaniu poprzednim nie może wiązać się z jakimikolwiek kosztami  po stronie konsumenta. Usługodawca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o  dokonywanej zmianie.

9. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust.8, istotnie i negatywnie wpływa na dostęp konsumenta do treści cyfrowej lub usługi  cyfrowej lub korzystanie z nich, Usługodawca jest zobowiązany poinformować konsumenta z odpowiednim  wyprzedzeniem na trwałym nośniku o właściwościach i terminie dokonania tej zmiany oraz prawie do wypowiedzenia  umowy bez zachowania terminu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany lub poinformowania o tej  zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. Konsument nie posiada prawa do wypowiedzenia  umowy, jeżeli Usługodawca zapewnił konsumentowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, treści  cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową, w stanie niezmienionym. 

§11. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną 

1. Użytkownikowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną o charakterze  ciągłym i bezterminowym. Użytkownik może rozwiązać umowę w każdym czasie i bez podawania przyczyny. 2. W celu rozwiązania umowy Użytkownik zobowiązany jest do skorzystania z funkcjonalności „Usuń profil” dostępnej po  zalogowaniu się w Aplikacji, a następnie usunięcia Aplikacji z pamięci urządzenia mobilnego (odinstalowanie Aplikacji). 3. W przypadku naruszania przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu Usługodawca zastrzega sobie prawo  do zablokowania dostępu do Aplikacji bądź całkowitego usunięcia Użytkownika. Czynności, o których mowa zdaniu  poprzednim Usługodawca przeprowadza po uprzednim wezwaniu Użytkownika do zaprzestania naruszeń wyznaczając  ku temu termin nie krótszy niż 3 dni oraz informując o skutkach braku zastosowania się do wezwania. 

§12. Ustawowe prawdo do odstąpienia od umowy 

1. Użytkownikowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza  lokalem przedsiębiorstwa Usługodawcy w terminie 14 dni od dnia, w którym zawarto umowę. Do zachowania terminu  wystarczy przesłanie oświadczenia na adres siedziby lub adres poczty elektronicznej Usługodawcy. 

2. W razie odstąpienia od umowy, jest ona uważana za niezawartą a konsument jest zwolniony od wszelkich zobowiązań (z wyjątkiem sytuacji określonej w ust. 3-4). Płatności dokonane przez konsumenta zostaną zwrócone przez  Usługodawcę w takie samej formie w jakiej konsument dokonał zapłaty, chyba, że konsument wyrazi zgodę na zwrot  płatności w inny sposób, który nie spowoduje dla niego dodatkowych obciążeń. Zwrot następuje w terminie 14 dni od  dnia odstąpienia od umowy. 

3. W przypadku zrealizowania w pełni usługi przez Usługodawcę na wyraźne żądanie konsumenta przed upływem terminu  do odstąpienia od umowy, prawo do odstąpienia od umowy wygasa. 

4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż subskrypcja aktywowana jest niezwłocznie po dokonaniu płatności co wiąże  się z brakiem możliwości odstąpienia od umowy po jej aktywacji. Użytkownik może natomiast zrezygnować z  odnowienia subskrypcji na zasadach określonych Regulaminem. 

§13. Postępowanie reklamacyjne 

1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę usług świadczonych za pomocą Aplikacji,  Użytkownik jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres support@jumpple.pl.

2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Użytkownika (imię i nazwisko oraz adres poczty  elektronicznej), przedmiot reklamacji wraz ze wskazaniem okresu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności  uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku podania niepełnych danych Usługodawca wezwie Użytkownika do  uzupełnienia danych w terminie 7 dni. 

3. Reklamację rozpatruje Usługodawca w terminie do 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. 

4. Brak informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie, o którym mowa w ust. 3 jest równoznaczne z jej  uwzględnieniem przez Usługodawcę. 

§14. Odpowiedzialność Użytkownika w zakresie zamieszczanych przez niego treści 

1. Poprzez treści Użytkownika rozumie się wszelkie treści tekstowe, graficzne, audiowizualne i inne, które mogą być przez  niego zamieszczone w Aplikacji w związku z korzystaniem z usług świadczonych przez Usługodawcę.

2. Zamieszczając treści oraz udostępniając je, Użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści.  Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Usługodawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością.  Usługodawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby  teleinformatyczne. 

3. Użytkownik oświadcza, że:

a) jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw  pokrewnych do – odpowiednio – utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub  przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści; 

b) umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług świadczonych w Aplikacji, danych osobowych, wizerunku oraz  informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one  dotyczą; 

c) wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Użytkowników oraz Usługodawcę, jak również upoważnia Usługodawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu; d) wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach  pokrewnych. 

4. Użytkownik nie jest uprawniony do: 

a) zamieszczania w ramach korzystania z usług, danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania  wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej; 

b) zamieszczania w ramach korzystania z usług, treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym. 5. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Użytkowników treści pod warunkiem otrzymania  powiadomienia zgodnie z §15 Regulaminu. 

6. Zabronione jest zamieszczanie przez Użytkowników w ramach korzystania z usług treści, które mogłyby w  szczególności: 

a) zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich; b) naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych,  ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o  zachowaniu poufności; 

c) posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo  naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za  obraźliwe); 

d) pozostawać w sprzeczności z interesem Usługodawcy, tj. treści stanowiących materiały o charakterze reklamowym  innego przedsiębiorcy lub produktu; treści nie związanych z działalnością Usługodawcy; treści nieprawdziwych lub  wprowadzających w błąd; 

e) naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy  społeczne lub obyczajowe. 

7. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §15 Regulaminu, Usługodawca zastrzega sobie prawo do  modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z usług, w  szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich  organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów  prawa.  

8. Usługodawca nie prowadzi zautomatyzowanej bieżącej kontroli zamieszczanych treści. 

9. Użytkownik wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Usługodawcę umieszczonych przez niego treści w  ramach Aplikacji. 

§15. Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw 

1. Usługodawca wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy związany z Aplikacją przeznaczony do bezpośredniej  komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych: support@jumpple.pl. Ten sam punkt  kontaktowy może być wykorzystywany przez Użytkownika do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Usługodawcą.  Komunikacja jest prowadzona w języku polskim. 

2. Użytkownik, który uważa opublikowaną w Aplikacji treść za nielegalną lub naruszającą warunki Regulaminu, może  przesłać do Usługodawcy zgłoszenie dotyczące tej treści. 

3. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe Użytkownika, Usługodawca bez zbędnej zwłoki przesyła  Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia. 

4. Usługodawca rozpatruje zgłoszenie oraz podejmuje decyzję co do treści, której dotyczy zgłoszenie, w sposób  terminowy (do 14 dni), niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności.

5. O podjętej decyzji Usługodawca powiadamiania Użytkownika bez zbędnej zwłoki. Decyzja Usługodawcy może polegać na moderacji treści albo na usunięciu treści albo pozostawieniu treści w Aplikacji. 

6. Użytkownik może odwołać się od decyzji Usługodawcy w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia jej usunięcia.  Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie. Usługodawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni. 7. W przypadku gdy Usługodawca poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono,  popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób,  natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa  członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat. 

§16. Własność intelektualna. Licencja 

1. Wszelkie treści zamieszczone w Aplikacji (wliczając w to grafikę, teksty, układ treści i logotypy) a nie pochodzące od  Użytkowników lub podmiotów trzecich korzystają z ochrony przewidzianej dla praw autorskich i są wyłączną własnością Usługodawcy. Wykorzystywanie tych treści bez wyraźnej zgody Usługodawcy, skutkuje odpowiedzialnością cywilną oraz karną. 

2. Korzystanie z Aplikacji, w tym korzystanie z materiałów tekstowych, graficznych, baz danych czy innych treści  cyfrowych, nie oznacza nabycia przez Użytkownika jakichkolwiek praw w odniesieniu do wskazanych treści, a w  szczególności nie oznacza nabycia praw autorskich majątkowych, praw pokrewnych lub licencji z zastrzeżeniem ust. 4. 

3. Zabronione jest podejmowanie następujących czynności bez wyraźnej zgody Usługodawcy, o ile czynności te nie  wynikają ze specyfiki i celu Usługi dostępnej w Aplikacji: 

a) kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób Aplikacji lub jej części, a także  poszczególnych treści udostępnianych za jej pomocą, 

b) rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób publikowanych w Aplikacji treści, chyba że w Regulaminie zastrzeżono  inaczej, 

c) pobieranie zawartości baz danych i wtórne jej wykorzystanie w całości lub części. 

4. Z chwilą pobrania Aplikacji, Usługodawca udziela Użytkownikowi licencji na korzystanie z Aplikacji zgodnie z jej  przeznaczeniem, przy czym obejmuje to prawo do jej zwielokrotnienia wyłącznie w zakresie, w jakim zwielokrotnienie  jest niezbędne do uruchomienia, działania i przechowywania Aplikacji w pamięci Urządzenia. 

5. Licencja, o której mowa w ust. 4, nie upoważnia Użytkownika do udzielenia dalszych licencji, ponadto Użytkownik nie  ma prawa – w całości lub w części – zwielokrotniać (poza przypadkiem określonym w ust. 4), dystrybuować,  sprzedawać bądź w inny sposób wprowadzać do obrotu lub rozpowszechniać Aplikacji, w tym przesyłać lub  udostępniać w sieci Internet, sieciach komputerowych, systemach dystrybucji aplikacji mobilnych oraz w jakichkolwiek  innych systemach teleinformatycznych. 

§17. Postanowienia końcowe 

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zamian w Regulaminie. O planowanej zmianie Regulaminu  Usługodawca poinformuje z co najmniej czternastodniowym wyprzedzeniem poprzez zamieszczenie odpowiedniego  komunikatu w Aplikacji. Korzystanie przez Użytkownika z Aplikacji po wejściu w życie zmian w Regulaminie oznacza ich  akceptację przez Użytkownika. Zmiana Regulaminu w czasie trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże  drugą stronę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 Kodeksu cywilnego, a strona nie  wypowiedziała umowy w terminie wypowiedzenia wynoszącym 14 dni kalendarzowych 

2. Usługodawca zachowuje sobie prawo do okresowego wyłączania dostępu do Aplikacji lub wybranych funkcjonalności  Aplikacji w przypadku, gdy jest to niezbędne w celu rozbudowy lub konserwacji zasobów technicznych lub  teleinformatycznych Usługodawcy związanych z działaniem Aplikacji. 

3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa  polskiego. 

4. Użytkownik będący konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów  i dochodzenia roszczeń w drodze mediacji lub sądu polubownego. Niezależnie od tego konsument może zwrócić się o  pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje można uzyskać na  stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem www.uokik.gov.pl. Użytkownik będący 

konsumentem może ponadto skorzystać z elektronicznego sposobu rozwiązywania sporów z Usługodawcą za  pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/

5. Regulamin obowiązuje od dnia 08-03-2024r